HTML

fishdipbudapest

tunkolás a városi mocsokban.

Friss topikok

  • -Hank Moody-: s miért véres a farka? megjött a csajnak, fogazott, BDSM volt, vagy kasztrálás? (2010.12.02. 13:58) Kék
  • bukott madonna: ez zseniális, akárhányadszor olvasom. (2010.11.19. 07:57) Zsana után
  • égafater: hát azért a tarda sikeresebb volt... (2010.09.27. 11:03) Vonalak
  • Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: Esse rossz, de mikor lesz Dezsőmail (Tardát már nem is remélek)? (2010.08.25. 09:40) The Hamptons
  • golyo1974: nathanp hogy neked hány arcod van hallode :) csak pislogok, nagyon tetszett ez is na :) köszönöm (2010.05.11. 11:14) lányból lajosba

Erők

nathanp 2009.12.20. 21:00

paff-paff.paff.paff. a vége már csak tompa fájdalom, egyre könnyebb elviselni. a gecik a vesémet rúgják, az első olyan éles, tarkóig hasító fájdalom volt, hogy felüvöltöttem volna, de nem jött ki hang a torkomon. nem is baj, annak csak örült volna ez a két benga fasz, elég, hogy fekszem, már attól szétárad bennük a legyőzés és hatalom állati öröme. el kellene ájuljak. igen, egyszerűbb lesz. paff. bazdmeg.

a vip-szalag maga a győzelem és hatalom. több vagyok nálatok, odalent tobzódó szombati klubprolik, kiszámolt pénzzel a zsugára, pár piára, meg taxira. hétmilliárdot helyezek ki egy év alatt. azért vagyok itt fent, buzikáim, ti meg lent a lottyadt nőitekkel, akik sandítgatnak felfelé, és basznának rátok, ha lemennék egy moet&chandonnal, meg megsúgnám, hogy milyen okosság várja őket a foglalt boxomban, szabályos, hosszú, színtiszta csíkokba rendezve. vedd meg, vedd el, nem ugyanaz? itt fent persze hemzsegnek a szóló luxusribancok, de ezek már rég eladták magukat, ezeket meg se kell venni, abban meg a hol kihívás. legfeljebb üríteni jók. kirakni azt a hét nagygurigát, az kihívás.
 - buzikám, dupla chivas lesz! - ez az új gyerek nem homokos, csak olyan riadt feje van, itt van már vagy egy hónapja, de mintha először fogna tálcát. azért buzizom, hátha összekapja magát, de nem, csak pislog, meg habog, hogy hozom-hozom - ne mondogasd, csináld! kiszáradok bazmeg, futás! - és tényleg fut, csórikám, na, kap majd rendesen jattot, ha már ennyit üget, hogy bevágódjon. én nem szaladok sehova, ülve kipörgetem a hétezer milliót. tényleg, azt a kurva fotelt ki kellene cseréltessem, a prosztó műanyag lábaival együtt, leginkább egy kibaszott platinalábú kígyóbőr irodai székre. vékony támlával persze. ha már én csinálom a nagy lóvét, ennyi beleférne.
 - ideértél, buzikám? te figyelj csak, ki az a szende kiscsaj azzal a buflák gyerekkel a pultnál? nem, nem ismerem az arcot. kinél van? hát akkor kérdezd meg, bameg. te, tudod mit, hagyd a picsába, nem lehet a komolyabbak között, nem ismerős a figura. mit iszik a kiscsaj? várjál-várjál, lép a csávó, odamegyek én, intézem, de köszi, buzikám.
zavarban van a kiscsaj, azt mondja, jobb lenne, ha nem vennék most neki italt. jól van, túráztat, legalább hajtani kell rá kicsit. sejtettem, hogy nem kokszol, pedig manapság már ki nem, ráadásul ez a szar topnotch, full tiszta kokakóla, valami 18 a grammja, mondjuk én tizenegyet veszek kilóötvenért, a plusz egyet csak úgy hozzácsapja az arc, elég jó vevője vagyok, ez a minimum.
 - palid mennyire komoly?
eléggé, eléggé, csillagom, nem vagy túl határozott. én bezzeg, ha tudnád, milyen arccal rakom ki a hét millárt, kábé mint egy arisztokrata pitbull. keményen, de elegánsan. így is foglak megbaszni, ha minden jól megy, és végre felnézel, és nem babrálsz a strasszos öveden. faszom, de hangos a zene, kiabálni nem akarok, az nem áll jól, aláírni is úgy szoktam, szó nélkül, csak a toll serceg a papíron, persze a gyöngyöző homlokú hájas majmok nyögnek az asztal túloldalán, ahogy fellélegeznek, megvan a lóvé. szánalmas a megkönnyebbülésük, a végén a legtöbb úgyis rábaszik, de kit érdekel, én egy tollvonással kirakom, hadd örüljenek, aztán meg kasza. én nagyobbat örülök. nagyságrendekkel. de most máshogy kellene örülni, vajon sikít a kiscsaj, amikor élvez? az ilyen szendécskék meg tudnak vadulni, kis koksz, best of seal acoustic elejétől, aztán a killernél már dobálják a seggüket alattam, pam-pa-pappa-bam-pappam, so you waaant, to be free, naná, másfél óra kurva nagy szabadság egy akkora ágyon, mint másnak a hálószobája, persze, hogy akarják. de ez azt mondja, menjek el, menjek el, legyek szíves, ennyi. itt lennék fent, ha csak úgy elmennék, csillagom? lent lennék a kamuarmanis plebejusok között, kiscsillag, ha csak úgy elmentem volna bármikor. ha jön a palid, majd kivágom magam, legfeljebb iszik velem egyet a félreértés miatt, le szoktak higgadni egy dupla chivastól, vagy egy kövérebb csíktól. kövér csík, a hideg is ráz tőle. nem véletlen, hogy a zakóm sem olyan, mint egy kibaszott zebra. hajszálvékony, finom, rendezett. attól csík a csík. meg attól, hogy sűrű sorokban sok, annyi, hogy belekáprázik a szem. a sok hájas is pislog, amikor belépek a hajszálvékony csíkos, finom öltönyömben, meg kell igazítsam a nyakkendőmet, hogy felnézzenek. és felnéznek. hét nagymihály az hét nagymihály.
 - baj lesz, baj lesz, hogy lenne baj? nem keresem én a bajt, csak a tekintetedet, szép hölgy.

paff. bazmeg, ez mi? ülök. mi a franc történt? paff. úristen, ez milyen fájdalom.
 - jó, jó, megyek.
dehogy megyek, visznek. nem kapok levegőt. két ekkora állat rángat kifelé? ezek itt lent közben szétnyílnak, meg riadt pofával bámulnak bele a fejembe. ne nézzetek, lémerek, én nézlek benneteket fentről. most rábasztam, de ti alapvetően el vagytok baszva. pórnép. ne nézzetek, visznek. de fentről.
hideg van idekint, ha elengednek, jobb ha nem állok fel egy darabig, ezek kurva nagyok. a francba, nem csak elfektetni akarnak. az órám, bakker, az órám. próbálok figyelni.

paff-paff.
paff.

hétmilliárdot rakok ki, köcsögök, fel se tudjátok fogni, mi az.
paff-paff.
paff.

ez az erő
paff.
meg a hatalom
paff.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fishdipbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr611590811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukatr 2009.12.21. 03:24:13

ez már jobban tetszik, közelebb áll hozzám ez a téma. szerencsére nem túl közel. egyszer basztak ki koncertről, de hála az égnek nem vertek meg.

Celtic 2009.12.21. 08:00:16

Hu, de gonosz vagyok: szabalyosan jol ereztem magam a kis kocsog meggyalazasatol :) Nagyon megerdemelte, a gondolatai miatt :)

Bennfentes Kolléga 2009.12.21. 19:46:46

egyre érdekesebb.... van még?

golyo1974 2009.12.28. 12:21:12

Hát hogy én erről még nem tudtam :) Megyek a magamévá teszem :D

golyo1974 2009.12.30. 08:29:34

nathanp ez nagyot ütött, kurva jó volt, köszönöm!!!! Csókollak

vincere 2010.03.07. 16:05:43

ez tényleg jó volt!
most találtam ide, elolvastam mind a hármat, remélem, lesz folytatás
süti beállítások módosítása